HTML

Texas Holdem Póker

Pókerezni menő dolog. Szinte mindenki pókerezik, hát belevágok én is.

Friss topikok

  • Jágó: Nincs is annál jobb amikor már preflop 0% esélye van a többieknek :) (2010.07.23. 12:38) Érdekes leosztás

2009.07.13. 23:01 pompos

Az első leosztások

 Kis kihagyás után végre sikerült asztalhoz ülni, persze virtuálisan az egyik ismert póker oldalnál. Mivel este felé járt az idő, főleg brazil és argentin ellenfelekkel kerültem össze, meg egy francia hölgyeménnyel, akit a brazilok rögtön letámadtak, hogy Skype?, Msm?... Közben kaptam két 5-öst, a flopban pedig ott volt a harmadk...

All in!

Rögtön megháromszoroztam a játékpénzem :) Butaság lett volna rögtön a családi kasszát betolni valami eszement online póker partiba.

Könnyen jött, könnyen ment, hamar le is nulláztam magam. Ettől kezdve "nem jöttek jól a lapok" mondanám, ha kifogást keresnék, de egyszerűen csak könnyelmű voltam.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetexasholdem.blog.hu/api/trackback/id/tr221244877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása