HTML

Texas Holdem Póker

Pókerezni menő dolog. Szinte mindenki pókerezik, hát belevágok én is.

Friss topikok

  • Jágó: Nincs is annál jobb amikor már preflop 0% esélye van a többieknek :) (2010.07.23. 12:38) Érdekes leosztás

2010.06.21. 23:39 pompos

Érdekes leosztás

Rövid póker pályfutásom két legérdekesebb leosztása esett meg ma velem. Először megismételte magát a múltkori eset, két kilecestt kaptam kézbe és a másik két kilences megint lejött az asztalra. Pókerrel nyertem a leosztást.

Kicsivel később egy tíz fős Sit&Go alkalmával Ász párral mentem pre-flop All-in. Először elbizonytalanodtam - két gyengébb párból bármelyikhez lejöhet egy harmadik lap és a drillel máris verték a top párt, aztán amikor megjelentek ellenfeleim lapjai, megnyugodtam. Mindkettőnél KK volt :)

1 komment

Címkék: póker


A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetexasholdem.blog.hu/api/trackback/id/tr72096894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jágó · http://darkpoker.blog.hu 2010.07.23. 12:38:45

Nincs is annál jobb amikor már preflop 0% esélye van a többieknek :)
süti beállítások módosítása