HTML

Texas Holdem Póker

Pókerezni menő dolog. Szinte mindenki pókerezik, hát belevágok én is.

Friss topikok

  • Jágó: Nincs is annál jobb amikor már preflop 0% esélye van a többieknek :) (2010.07.23. 12:38) Érdekes leosztás

2010.04.05. 22:38 pompos

FullTilt Poker

 A világ második legnagyobb online póker terme. Szerintem egy darabig az is marad.

Aki a PokerStartson kezdi online póker karrierjét, annak a FullTilt szoftvere egy nehézkes, döcögős alkalmazás. Legalábbis nekem az. A program lassú, az animáció akadozik, ráadásul az egész úgy-ahogy van csúnya. Az asztal külsejének megváltoztatása kimerül a perspektivikus és felülnézet között, meg a háttér választásban. A chat ablak kicsi, ha már ketten írnak, vagy kicsit több információ kerül bele, akkor azonnal görgetni kell mert pár sornál több nem fér el benne. Ami még nekem fantáziátlan, hogy az asztaloknak nincsenek nevei, csak számai. Ennek ellenére eltöltöttem egy kis időt és nyertem is valamennyit, de ezt a környezetet még szokni kell...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetexasholdem.blog.hu/api/trackback/id/tr661897494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása