HTML

Texas Holdem Póker

Pókerezni menő dolog. Szinte mindenki pókerezik, hát belevágok én is.

Friss topikok

  • Jágó: Nincs is annál jobb amikor már preflop 0% esélye van a többieknek :) (2010.07.23. 12:38) Érdekes leosztás

2010.05.30. 00:16 pompos

PartyPoker SnG

Miközben a világ legjobb póker játékosai - és azok, akik ugyan nem jók, de van pénzük és biznak a szerencséjükben - a Las Vegas-i Rio casinóban babrálnak zsetonjaikkal a póker asztalok mellett, mi egyszerű játékosok továbbra is megelékszünk az online termek képernyőjével. A napokban megkértem $50-t az egyik nagy ingyen póker pénz osztogató portáltól és felhagyva a PokerStars cash-game asztalaival átmentem a PartyPoker-re, hogy kipróbáljam a Sit&Go műfajt. Persze szigorúan csak kis tétekben. Először kockázatos emelésekkel és blöffökkel játszva nyertem is néhány versenyt, ám valószínűleg ebben nagy szerepe volt a szerencsének ugyanis később kiderült, mégsem ez a megfelelő póker stratégia, szépen lefeleztem az ötvenest.

Kénytelen voltam feszesebb stílusra váltani, ami úgy tűnik egyenlőre bejött, bár még nem sikerült visszetornáznom magam az induló szintre, de az valószínűleg annak köszönhető, hogy időnként nem tudom megállni, hogy egy-egy gyengébb lappal ne szálljak be a játékba a "megérzéseimre" hallgatva. Van, hogy bejön, de többször nem :). Ma például a pocket nyolcas párral leginkább azt sajnáltam, hogy nem webcam pókert játsszunk. Kíváncsi lettem volna a feszesen játszó német arcára amikor az AK lapjaival All-int mondott és a flopban lejött a harmadik nyolcas, a riveren pedig a negyedik.

Az utóbbi három napban plusszal zártam, remélem így is marad a trend.

Szólj hozzá!

Címkék: póker sng partypoker


A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetexasholdem.blog.hu/api/trackback/id/tr182041401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása