HTML

Texas Holdem Póker

Pókerezni menő dolog. Szinte mindenki pókerezik, hát belevágok én is.

Friss topikok

  • Jágó: Nincs is annál jobb amikor már preflop 0% esélye van a többieknek :) (2010.07.23. 12:38) Érdekes leosztás

2010.06.20. 11:03 pompos

Everest Poker

Betartva a pár napos szünetet, tegnap az Everest Poker $200-os bónusz ajánlatától csábultam el. Föggetlenül a befizetés mértékétől, $200 bónusz vár az új játékosokra. Pozitívum a duplázó Sit&Go versenyük, ahol tulajdonképpen kockázatmentesen lehet bankroll-t növelni, csak türelem kell hozzá - a hatfős turbókon elég hamar kiesik három játékos. Elküvettem azt a hibát, hogy beneveztem a bankroll builder freerollra és az első leosztásban, miután ketten is all-in mentek előttem, eldobtam a kilences páromat, ami önmagában persze helyes döntés, de amikor a flopban lejött a harmadik kilences, a riverben pedig a negyedik...

A "bosszantó" csak a legenyhébb kifejezés :)

Szólj hozzá!

Címkék: póker everest


A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetexasholdem.blog.hu/api/trackback/id/tr182095206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása