HTML

Texas Holdem Póker

Pókerezni menő dolog. Szinte mindenki pókerezik, hát belevágok én is.

Friss topikok

  • Jágó: Nincs is annál jobb amikor már preflop 0% esélye van a többieknek :) (2010.07.23. 12:38) Érdekes leosztás

2009.12.02. 21:52 pompos

PCA utolsó rohamok

 Ma megint elkapott a PCA free-roll láz. Még három napig él a lehetőség, hogy bejussak. No persze ezzel nem vagyok egyedül. Mindenkit sürget az idő.

Az eleinte 10-12 ezres mezőny mostanra majdnem a duplájára duzzadt, óránként kb. húszezren próbálnak "szerencsét".

És mindenki türelmetlen: míg néhány hete az első szünet kezdetekor még több mint nyolcezren versenyben voltak a 12 ezres mezőnyből, addig most húsz perc játék után maradtak ugyanennyien a húszezerből. Mindenki siet, ha csak halvány reménysugár villan egy nyerő kézre, máris minden zsetonját betolja, hogy előnyt szerezzen és kiejtse a többieket...

Sajnos a szerencse nem volt mellettem:
Q♥ Q♠ lapjaimhoz a J♣ Q♦ 9♥ flop hozta a harmadik dámát és csak egy ellenfelem emelt, természetesen All-in mentem. 
3♦ 8♥ lapjaitól sem hatódtam meg különösebben, hiszen kb. 15% esélye volt arra, hogy egy tízessel sora legyen, minden egyéb lap nekem kedvezett.

A turn 4♣ láttán már biztosnak éreztem a leosztást.

Találjátok ki mi volt a river?

10♠

7654. hely :(

Szólj hozzá!

Címkék: online póker texas holdem


A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetexasholdem.blog.hu/api/trackback/id/tr821569908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása