HTML

Texas Holdem Póker

Pókerezni menő dolog. Szinte mindenki pókerezik, hát belevágok én is.

Friss topikok

  • Jágó: Nincs is annál jobb amikor már preflop 0% esélye van a többieknek :) (2010.07.23. 12:38) Érdekes leosztás

2009.07.19. 23:44 pompos

Hogyan százszorozzuk meg pénzünket fél óra alatt

Újból sikerült asztalhoz ülni és a lapok jól jöttek...

Az első nagyobb emelésnél Carlos23984 és Amigo23948 meg a többiek (véletlenül megint mind a Dél_amerikai földrész lakói) azonnal foldoltak ezért ettől kezdve komoly fegyelmezett játékot erőltettem magamra: ha rossz volt a lap, azonnal eldobtam, nyerő kezeknél pedig vártam, hogy az ellenfelek emeljenek és csak arra emeltem rá.

Pár perc alatt már 10000 zsetonnal ültem, így hát irány egy nagyobb beülőjű asztal, és folytatódott a nyerő széria aminek végén az induló 1000 zsetonból 265000-rel és (túlságosan)megnövekedett önbizalommal zártam a játékot.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetexasholdem.blog.hu/api/trackback/id/tr351255690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása