HTML

Texas Holdem Póker

Pókerezni menő dolog. Szinte mindenki pókerezik, hát belevágok én is.

Friss topikok

  • Jágó: Nincs is annál jobb amikor már preflop 0% esélye van a többieknek :) (2010.07.23. 12:38) Érdekes leosztás

2009.10.08. 22:18 pompos

És a valódi pénzes játék izgalmai

 Kaptam a Pokerstarstól minap egy emailt: régóta játszom náluk - játékpénzben persze - mi lenne ha kipróbálnám magam élesben? És ehhez adnak is nekem rögtön $2 tiszteletpénzt, amit rá is írtak a számlámra - persze kivenni nem lehet, csak eljátszani.

Hát ennyi pénzzel mit kezdhet a póker játék szerelmese?

Nosza, irány a legkisebb beülőjű ($0,01/$0,02) asztalok egyike: Majd mindjárt megsokszorozzuk ezt a két ajándék dollárocskát - "Gazdagok leszünk".

Rögtön az első leosztásban ígéretes Q♥ 10♥ lapokat kaptam, ami nem rossz egy flössre , ezért nyugodtan nyomkodtam a "Call-t" az emelésekre.

Jöttek is sorban már a flopnál a 7♥ J♥ és a 3♥.

Már a zsebemben éreztem a pot-ot, főleg, hogy Q♠ következett, amikor arcon vágott a A♥ river és egyik német ellenfelem K♥-a.

A K kickerrel ő vitte el két dollárom egyik felét...

Ezek után néhány óvatosabb emeléssel és megadással visszatornáztam magam az induló szinte, majd egészen $3-ig sikerült feltornáznom az egyenlegem, de ettől kezdve semmi nem jött össze és végül volt két dollár-nincs két dollár...

Vissza a játékpénzhez.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetexasholdem.blog.hu/api/trackback/id/tr481437636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása