HTML

Texas Holdem Póker

Pókerezni menő dolog. Szinte mindenki pókerezik, hát belevágok én is.

Friss topikok

  • Jágó: Nincs is annál jobb amikor már preflop 0% esélye van a többieknek :) (2010.07.23. 12:38) Érdekes leosztás

2009.11.14. 08:28 pompos

PCA #3 - majdnem

A mai napon értem el eddig legjobb helyezésem. Már az elején jól ment a póker, csak biztosra mentem és összejöttek a lapok. Amikor kellett, dobtam, amikor kellett emeltem. A menetrend szerinti szünetet chip leader-ként vártam és a folytatás is jól indult.

A kezdeti sikereken felbuzdulva all-in mentem a ♥Q ♠8 ♣10 flopra és a nálam lévő ♥9-re és a ♦3 turn után a ♣J river meghozta a soromat. Induló 1500 zsetonom már 25.000 körülire gyarapodott.

Új asztalhoz kerültem, emelkedtek a vakok, és ante-k. Kicsit agresszívebbre váltottam, és több vakot sikerült ellopnom a nagy emelésekkel, amikor az egyik emelést megadta a kb. 40.000 zsetonnal játszó Argentin ellenfelem. Előtte már többször rajtakaptam, azon, hogy blöfföl ezért gondolkodás nélkül kattintottam az All-in-re a nálam lévő ♥9 ♦J val.

Ezek után már - lévén, hogy több beleszólásom nem volt a dolgok menetébe, hátradőlve figyeltem ahogy a flop ♠4 ♦10 ♠Q, turn ♥5 és river ♣9 után bemutatja király párját.

524. hely...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetexasholdem.blog.hu/api/trackback/id/tr421524037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása